Jakość: | ACEA: E4/E7 |
Lepkość: | SAE: 5W-30 |
- Opis
- Charakterystyka
- Zastosowania
- Normy, aprobaty, specyfikacje
- Parametry fizyko-chemiczne
- Opinie (0)
Opis
PRZEWYŻSZA NAWET O 40% WYMAGANIA NORM*
Nowy Castrol VECTON Fuel Saver 5W-30 E7 jest w pełni syntetycznym olejem i ma cechy, które pozwalają ograniczyć zużycie paliwa w większości europejskich silników Diesla¹. Daje do 1% oszczędności² paliwa w silnikach spełniających normę Euro 5 w teście ETC (European Transient Cycle) w porównaniu z nowoczesnym olejem 15W-40. Olej Castrol VECTON Fuel Saver 5W-30 E7 można stosować w trybie wydłużonych okresów między wymianami, rekomendowanymi przez wielu europejskich producentów, w tym Mercedes-Benz, MAN i Volvo.
Castrol VECTON Fuel Saver 5W-30 E7 z unikalną technologią System 5 Technology™ dostosowuje się do zmiennych warunków panujących w silniku, maksymalizując osiągi w pięciu obszarach: zużycia paliwa, zużycia oleju, okresów między wymianami, wydłużenia żywotności i mocy. Poza tym:
- Zapewnia realne oszczędności paliwa bez zmniejszania ochrony silnika
- Ogranicza zużycie kluczowych elementów silnika nawet przy niskiej lepkości
- Ogranicza odkładanie się osadów na tłokach, co zmniejsza zużycie oleju
- Neutralizuje kwaśne produkty spalania
*W niezależnych testach laboratoryjnych Castrol VECTON Fuel Saver 5W-30 E7 przewyższył nawet do 40% wymagania API i ACEA, w zakresie stabilności lepkości, ilości generowanych osadów na tłokach, rozpraszania sadzy, a także w ochronie przeciwzużyciowej i odporności na korozję.
¹Nie można go stosować w silnikach spełniających normę Euro 4, 5 i 6, które wymagają oleju Low SAPS. Do tych silników Castrol rekomenduje olej VECTON Fuel Saver 5W-30 E6/E9.
²Castrol VECTON Fuel Saver 5W-30 E7 zapewnia oszczędność paliwa do 0,46% w porównaniu do silnika pracującego na oleju 10W-40. Rzeczywiste wyniki zależą od rodzaju samochodu, stylu jazdy oraz warunków na drodze i mogą się różnić.
Charakterystyka
Jakość | |
---|---|
Lepkość | |
Normy i aprobaty | DAF, Deutz DQC III-10, Mack EO-N, MAN M3277, MB-Approval 228.5, Renault RLD-2, VOLVO VDS-3 |
Linie produktów | Castrol |
Opakowania | 20L, 5L |
Zastosowania
Zastosowanie
Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 ma cechy, które pozwalają ograniczyć zużycie paliwa w większości europejskich silników Diesla*. Można go także stosować w trybie wydłużonych okresów między wymianami, rekomendowanymi przez wielu europejskich producentów, w tym Mercedes-Benz, MAN i Volvo.
* nie można go stosować w silnikach spełniających normę Euro 4, 5 i 6, które wymagają oleju Low SAPS. Do tych silników Castrol rekomenduje olej Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E6/E9.
Zalety i korzyści
Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 z unikalną technologią System5™ potrafi się dostosować do zmiennych warunków pracy silnika w pięciu kluczowych obszarach: zużycia paliwa, zużycia oleju, okresów między wymianami, wydłużenia żywotności i mocy. Poza tym:
» Zapewnia realne oszczędności paliwa bez kompromisów, jeśli chodzi o ochronę silnika.
» Ogranicza zużycie kluczowych elementów silnika nawet przy niskiej lepkości.
» Ogranicza odkładanie się osadów na tłokach, co zmniejsza zużycie oleju.
» Neutralizuje kwaśne produkty spalania.
- W niezależnych testach laboratoryjnych Castrol Vecton przewyższył wymagania API i ACEA, w testach stabilności lepkości, ilości generowanych osadów na tłokach, rozpraszania sadzy, a także testów ochrony przeciwzużyciowej i odporności na korozję. Więcej informacji na stronie castrolvecton.com.
- Castrol Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 zapewnia oszczędność paliwa do 0,46% w porównaniu do silnika pracującego na oleju 10W-40. Rzeczywiste wyniki zależą od rodzaju samochodu, stylu jazdy oraz warunków na drodze i mogą być inne. Więcej informacji na stronie castrolvecton.com.
Normy, aprobaty, specyfikacje
SPECYFIKACJE I APROBATY
• ACEA E4/E7
• MB-Approval 228.5
• MAN M 3277
• Volvo VDS-3
• Renault RLD-2
• Deutz DQC III-10
• Mack EO-N
• Spełnia wymagania DAF
Parametry fizyko-chemiczne
Nazwa | Metoda | Jednostka | Vecton Fuel Saver 5W-30 E7 |
Gęstość w 15°C | ASTM D1298 | g/ml | 0.860 |
Lepkość kinematyczna w 100°C | ASTM D445 | mm²/s | 12.0 |
Lepkość CCS -30°C | ASTM D5293 | mPa.s (cP) | 5250 |
Lepkość kinematyczna w 40°C | ASTM D445 | mm²/s | 72 |
Całkowita liczba zasadowa TBN | ASTM D2896 | mg KOH/g | 15.9 |
Popiół siarczanowy | ASTM D874 | % wt | 1.9 |
Temperatura zapłonu | ASTM D92 | °C | 220 |
Temperatura płynięcia | ASTM D97 | °C | -54 |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.