Jakość: | API :CF |
Lepkość: | SAE 0W-40 |
- Opis
- Charakterystyka
- Zastosowania
- Normy, aprobaty, specyfikacje
- Parametry fizyko-chemiczne
- Opinie (0)
Opis
Zaawansowany technologicznie, w pełni syntetyczny olej silnikowy
Mobil 1™ Turbo Diesel 0W-40 to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy, zapewniający nowoczesnym silnikom wysokoprężnym najwyższy poziom ochrony przeciwzużyciowej oraz pozwalający utrzymać współpracujące elementy silnika w czystości. Znacznie przewyższa wymagania najnowszych specyfikacji jakościowych dyktowanych przez wiodących producentów branży samochodowej dla nowoczesnych wysokoprężnych silników samochodowych , w związku z czym z powodzeniem można go stosować do silników wszystkich modeli pojazdów na całym świecie, a szczególnie tam, gdzie nie sprawdzają.się konwencjonalne oleje.
Charakterystyka
Jakość | |
---|---|
Lepkość | |
Normy i aprobaty | Fiat 9.55535.Z2, FIAT FIAT 9.55535 – M2, FIAT FIAT 9.55535 – N2, MB-Approval 229.5, Mercedes-Benz 229.3, Opel GM LL-B-025, Opel GM-LL-A-025, VW Standard 502 00, VW Standard 505 00 |
Linie produktów | MOBIL |
Opakowania | 1L, 4L |
Zastosowania
Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 w szczególności zalecany jest do smarowania wysokoobciążonych, turbodoładowanych silników wysokopreżnych oraz silników benzynowych znajdujących zastosowanie w takich pojazdach jak: samochody osobowe, dostawcze i sportowo-terenowe.
- Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 w szczególności jest zalecany do stosowania w silnikach eksploatowanych w ekstremalnie ciężkich warunkach gdzie nie sprawdzają się konwencjonalne oleje.
- Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 nie jest zalecany do stosowania w silnikach dwusuwowych i samolotowych, o ile ich producent nie wydał specjalnego dopuszczenia.
Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 został opracowany w oparciu o opatentowaną formulację zawierającą najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, oraz, nowoczesny pakiet precyzyjnie zrównoważonych dodatków uszlachetniających zawierajacy między innymi specjalne dodatki przeciwzużyciowe stworzone przy wykorzystaniu technologii „SuperSyn”. Szeroki zakres klasyfikacji lepkościowej oleju 0W-40 pozwala zapewnić optymalny poziom ochrony przeciwzużyciowej elementów silnika we wszystkich warunkach eksploatacyjnych, umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa, a także gwarantuje bezawaryjną jazdę. Olej Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 ułatwia szybki rozruch silnika pojazdu nawet w polarnych temperaturach oraz usuwa osady i szlamy, które często tworzą się podczas eksploatacji w wysokich temperaturach. Właściwości oleju Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 gwarantują spełnianie i przewyższanie światowych standardów jakościowych wytyczanych przez wiodących producentów w branży, dzięki czemu olej ten gwarantuje najwyższą jakość i niezawodność wszędzie tam, gdzie tradycyjne oleje silnikowe nie sprawdzają się. Najważniejsze jego właściwości, zalety i korzyści to:
|
Normy, aprobaty, specyfikacje
Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 spełnia wymagania poniższych specyfikacji: 0W-40
ACEA A3/B3
ACEA A3/B4
Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 posiada następujące dopuszczenia producentów: 0W-40
MB-Approval 229.3
MB-Approval 229.5
VW 502 00
VW 505 00
W ocenie ExxonMobil Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 spełnia wymagania następującego poziomu jakości: 0W-40
API CF
FIAT FIAT 9.55535 – M2
FIAT FIAT 9.55535 – N2
FIAT FIAT 9.55535 – Z2
OPEL Diesel Service Fill GM-LL-A-025
OPEL Diesel Service Fill GM-LL-B-025
Parametry fizyko-chemiczne
Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 | |
---|---|
Lepkość kin., cSt (ASTM D445) | |
w 40ºC | 75 |
w 100ºC | 13,5 |
Wskaźnik lepkości, [-], ASTM D 2270 | 185 |
MRV at -40ºC, cP (ASTM D4684) | 31,000 |
Lepkość HT/HS, [mPa.s] w 150ºC (ASTM D4683) | 3.8 |
Całkowita Liczba Zasadowa (ASTM D2896) | 11.8 |
Popiół siarczanowy, waga % (ASTM D 874) | 1,3 |
Fosfór, waga % (ASTM D4981) | 0,1 |
Punkt zapłonu ºC (ASTM D92) | 230 |
Gęstość w temp. 15.6 ºC, g/ml (ASTM D4052) | 0,85 |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.