Mobil Delvac MX ESP 15W-40

Jakość: API CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, SM, SL
Lepkość: SAE: 15W-40

Opis

Mobil Delvac MX™ ESP 15W-40 to najwyższej jakości olej do silników Diesla pozwalający na przedłużenie żywotności silnika w najbardziej nawet wymagających warunkach eksploatacji zarówno na drogach jak i w zastosowaniach przemysłowych. Olej ten zapewnia doskonałe osiągi w nowoczesnych, wysokoobciażonych silnikach o niskiej emisji spalin, w tym silnikach wyposażonych w system recyrkulacji spalin (EGR) oraz w systemy obróbki spalin z filtrami cząsteczek stałych (DPF) i z katalizatorami utleniającymi do silników Diesla (DOC). Olej Mobil Delvac MX ESP 15W-40 jest w pełni kompatybilny z silnikami starszej generacji i może być stosowany z takim samym powodzeniem w silnikach konwencjonalnych. W efekcie olej ten spełnia bądź przekracza wymagania klas jakości API CJ-4, CI-4 PLUS i CH-4 oraz najważniejsze wymogi renomowanych producentów sprzętu (OEM).

Mobil Delvac MX ESP 15W-40 powstał jako rezultat kompleksowych prac rozwojowych podjętych wspólnie z głównymi producentami sprzętu i jest zalecany przez ExxonMobil do użycia w różnorodnych zastosowaniach, w których praca przebiega w warunkach wysokiego obciążenia, jak w samochodach ciężarowych, maszynach roboczych , w przemyśle wydobywczym, budownictwie, górnictwie kruszyw i w rolnictwie. Olej ten zapewnia wyjątkową ochronę przeciwzużyciową w silnikach Diesla stosowanych w sprzęcie takich producentów jak Caterpillar, Cummins, Detroit, Deutz, Mack, Mercedes Benz, Renault, Navistar, Volvo i innych. Mobil Delvac MX ESP 15W-40 spełnia także lub przekracza specyfikacje API SM / SL dla silników benzynowych oraz w taborze mieszanym.

Zalety

Mobil Delvac MX ESP 15W-40 powstał przy użyciu technologii dodatków uszlachetniających Trimer i mieszanki detergentów w celu uzyskania jak najlepszych właściwości do wykorzystania w silnikach nowej i starej generacji. Mobil Delvac ESP 15W-40 zapewnia doskonałą kontrolę gęstnienia oleju spowodowanego osadzaniem się sadzy oraz odznacza się wysokim stopniem zachowania TBN, co pozwala na wydłużenie okresu wymiany oleju. Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii olej ten zapewnia wysoka odporność na zużycie, oksydację, korozjię oraz tworzenie osadów spowodowane wysoką temperaturą.

Główne zalety smaru to między innymi:

Własności Zalety i potencjalne korzyści
Doskonała kontrola sadzy i lepkości Pomaga utrzymać wydajność silnika, żywotność silnika oraz oleju
Doskonała stabilność termiczna i oksydacyjna Pomaga zredukować powstawanie osadu niskotemperaturowego jak i wysokotemperaturowego
Doskonała kontrola zużycia oleju Pomaga zmniejszyć koszty oleju związane z mniejszą ilością dolewek w czasie pracy
Wysoka rezerwa TBN Pomaga poprawić ochronę przed korozją i wydłużyć okres pomiędzy wymianami oleju
Stabilność cięcia w danej klasie Pomaga utrzymać lepkość w ciężkich, wysokotemperaturowych warunkach pracy, oraz poprawić ochronę przeciwzużyciową i żywotność silnika w wysokich temperaturach
Doskonała pompowalność w niskich temperaturach Zapewnia szybszy przepływ oleju i pomaga zmniejszyć zużycie przy rozruchu w niskich temperaturach
Wysoka odporność na zużycie spowodowane korozją lub tarciem Wydłużona trwałość kluczowych zużwalnych powierzchni silnika
Kompatybilność z częściami składowymi silnika Wydłużona trwałość uszczelek i systemów obróbki spalin  (DPF i DOC)
Spełnia rygorystyczne specyfikacje renomowanych producentów (OEM) oraz najnowszych klas jakości paliwa API Jeden olej silnikowy do wykorzystania w taborze mieszanym

Charakterystyka

Jakość

, , , , ,

Lepkość

Normy i aprobaty

Allison TES-439, Caterpillar ECF-3, CUMMINS CES 20081, Detroit Fluids Specifications 93K218 / 93K214, Deutz DQC-III-10 LA, JASO DH-2, Mack EO-N Premium Plus 03 / Mack EO-O Premium Plus, MAN M3575, MB-Approval 228.31, Renault RVI RLD-3, Volvo VDS-2, VOLVO VDS-3, VOLVO VDS-4

Linie produktów

MOBIL

Opakowania

208L, 20L, 4L, 60L

Zastosowania

Zalecany przez ExxonMobil do użytku w następujących aplikacjach:

  • Nowoczesne wysokoobciążone silniki Diesla o niskiej emisji spalin wyposażone w systemy obróbki spalin z filtrami cząsteczek stałych (DPF) i katalizatorami utleniającymi (DOC).
  • Wysokoobciążone silniki Diesla takie jak silniki z turbodoładowaniem z zastosowaniem technologii EGR i starsze silniki z i bez doładowania, wykorzystujące tradycyjne konstrukcje.
  • Pojazdy drogowe do transportu ciężkiego, maszyny robocze pojazdy stosowane w przemyśle budowniczym, górniczym, w kamieniołomach i w rolnictwie.
  • Pojazdy drogowe zarówno pracujące w warunkach dużego obciążenia i dużych szybkości jak i samochody dostawcze pracujące na krótkich dystansach.
  • Maszyny robocze pracujące w warunkach niskich prędkości/wysokiego obciążenia
  • Wysokoobciążone silniki benzynowe i tabor mieszany.
  • Silniki napedzane olejem napędowym w sprzęcie produkowanym przez firmy amerykańskie, europejskie i japoński.

Normy, aprobaty, specyfikacje

Mobil Delvac MX ESP 15W-40 spełnia lub przekracza następujące normy przemysłowe i produkcyjne:
API CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, SM, SL
ACEA E7, E9
Caterpillar ECF-3
JASO DH-2
Renault Trucks RLD-3
Cummins CES 20081

Mobil Delvac MX ESP 15W-40 posiada dopuszczenia następujących producentów:
Detroit Fluids Specifications 93K218 / 93K214
Mack EO-N Premium Plus 03 / Mack EO-O Premium Plus
MAN M 3575
Deutz DQC II-10 LA
MB-Approval 228.31
Volvo VDS-4/ VDS-3 / VDS-2
Allison TES-439

Mobil Delvac MX ESP 15W-40 jest zalecany do użycia w aplikacjach o następujących wskaźnikach:
API CG-4, CF-4, CF-2, CF
MAN M 3275-1
Allison C-4

Parametry fizyko-chemiczne

Mobil Delvac MX ESP 15W-40
Klasa lepkości SAE 15-40
Lepkość kin., ASTM D 445
cSt @ 40ºC 114
cSt @ 100ºC 15,0
Wskaźnik lepkości ASTM D 2270 137
Popiół siarczanowy, [w%], ASTM D 874 0,98
Liczba zasadowa TBN, [mg KOH/g], ASTM D 2896 10,4
Temp. płynięcia, [°C], ASTM D 97 -30
Temp. zapłonu, [°C], ASTM D 92 236
Ciężar właściwy w 15ºC, [kg/l], ASTM D 4052 0,876

 

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Mobil Delvac MX ESP 15W-40”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Captcha loading...