Jakość: | API: CI-4/CH-4/CG-4/ SL/ SJ ACEA: E7/ E5 /E3 /B4 /B3 /A3 |
Lepkość: | SAE: 15W-40 |
Opis
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach. Gwarantuje:
• maksymalną moc silnika w ekstremalnych warunkach
• czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie
• zmniejszenie zużycia paliwa i oleju
• stabilną jakość oleju
• długą żywotność silnika
• długie przebiegi między wymianami
• obniżone koszty eksploatacji taboru samochodowego
• ochronę środowiska naturalnego
Charakterystyka
Jakość | |
---|---|
Lepkość | |
Normy i aprobaty | AVIA – Typ silnika: 712, D407, D421.76, D421.85, Caterpillar ECF-1a, Cummins CES 20071, Cummins CES 20072, Cummins CES 20075, Cummins CES 20076, Cummins CES 20077, CUMMINS CES 20078, DAF EUR 2, DAF EUR 3, Detroit Diesel 7SE 270, Deutz DQC-III-05, Isuzu, Iveco, LiuGong Poland, Mack EO-M Plus, Mack EO-N, MAN M 3275-1, MB-Approval 228.3, Mercedes – Benz 229.1, MTU Type 2, Renault VI RLD-2, Scania Euro III, Scania Euro IV, TEDOM 258-3, Volkswagen 505.00, VOLVO VDS-3, XCMG Europa |
Opakowania | 1000L, 205L, 20L, 5L, 60L |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.